fredag 3 februari 2017

Kommande böcker: Februari 2017

Jag var en aning tveksam till om jag skulle skriva det här inlägget i huvudtaget - för jag har i princip inte lyckats hitta en enda ungdomsbok som släpps på svenska den här månaden. Antingen är jag sjukt dålig på att göra research, eller så släpper helt enkelt inga svenska förlag några nya ungdomsböcker den här månaden (upplys mig gärna om jag har fel och har missat några guldkorn!). Men, det släpps å andra sidan desto fler pocket böcker, och ungdomsböcker på engelska. Så tänkte dela med mig av dem i alla fall!

Kommande böcker i pocket:

            

4 Februari: Vattnet drar av Madeline Bäck (pocket)
7 Februari: Glastronen av Sarah J. Maas (storpocket)
7 Februari: Den unga eliten av Marie Lu (storpocket)
28 Februari: Fallen flicka av Christina Wahldén (pocket)


Kommande böcker på engelska: 

            

7 Februari: My Not So Perfect Life av Sophie Kinsella
7 Februari: King's Cage av Victoria Aveyard
14 Februari: We Are Okay av Nina LaCour
28 Februari: The Hate You Give av Angie Thomas

Sådär, blev ett ganska kort inlägg den här månaden, hoppas det är okej. Och som sagt, kommentera jättegärna och berätta om jag missat någon bra bok!

Vilka böcker ser ni fram emot i februari?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: